sobota, 11 sierpnia 2018

"Fotograficzny alfabet" - litera Ł

Nie powalczyłam o punkty tym razem... oj, nie!
Efekty tego rozdania w zabawie "Fotograficzny alfabet" ? - ostatnie miejsce.
A więc koniecznie muszę stosować zasadę "pierwsza myśl najlepsza", bo przecież miałam łabędzia, który dawał punkty bonusowe. To, nie... zachciało mi się zmienić na łubin. A jeszcze dołożył się łosoś, który okazał się tak popularny, że zabrał mi  8 punktów.

1. Jedzenie - Łosoś


2. Flora i fauna - Łubin


 3. W domu - Łopatka do ciasta


4. Na ulicy - Łódź wiosłowa



2 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia ja łososia nie brałam wcale bo traktowałam jako zwierze i nie miałam wcale jedzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Masz rację - różnie można klasyfikować niektóre słowa. Ja miałam łopatkę do ciasta, a dziewczyny łopatkę jako gatunek mięsa.

      Usuń