sobota, 18 sierpnia 2018

"Fotograficzny alfabet" - litera M


Nie do końca zastosowałam się do własnych ustaleń i jednak w ostatniej chwili zmieniłam wcześniejsze wybory - przez co oczywiście straciłam punkty, bo tamtego słowa nikt nie miał, a "morze" się powtórzyło. Ale nie mogłam sobie odmówić ukochanego widoku (chociażby na zdjęciu).


1. Jedzenie - Mazurek

Zrobiłam w życiu zaledwie kilka mazurków, a ten na zdjęciu uważam za najbardziej udany
 (najładniejszy i najsmaczniejszy). 
To mazurek na spodzie chałwowym - pycha! 

2. Flora i fauna - Malwa

Wyrosła w moim ogrodzie

3. W domu - Moździerz

Mam w domu kilka moździerzy - w tym dwa odziedziczone po babci.
Do zdjęcia wybrałam ten mniejszy 
(dlatego przy nim leży moneta - o!... teraz dopiero skojarzyłam, że też na "m")

4. Na ulicy - Morze


1 komentarz: