sobota, 15 września 2018

"Fotograficzny alfabet" - litera R


Po raz kolejny propozycje uczestniczek zabawy zaskoczyły mnie swoją oczywistością. Mam w domu, ale znowu nie skojarzyłam...
Litera R daje dużo możliwości i można było się spodziewać sporego "rozrzutu" (jak na strzelnicy) w zdjęciach - a tymczasem były powtórzenia, w których królowała Róża... nic dziwnego, przecież to królowa .
1. Jedzenie - Ramen

Ramen fotografowany w restauracji. 
Ja robię również swoje wersje tej zupy, ale bez pierożków
 (bo nie umiem i dlatego nie lubię wałkowania, lepienia itd)
ale jeść bardzo lubię


2. Flora i fauna - Róża


 3. W domu - Ręcznik


 4. Na ulicy - Rynna

Do zabawy wysłałam dolny fragment fotografii 
(ze względu na nietypowe wymiary),
ale tu chciałam rynnę w całej okazałości


Zdjęcia pozostałych uczestniczek zabawy można obejrzeć  TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz