niedziela, 16 września 2018

Niedziela z fotografią (7)


Na początku małe uzupełnienie zasad naszej zabawy - nie uwzględniłam tego punktu w Zaproszeniu (chociaż o nim myślałam), bo to jest zabawa i nie powinna być ograniczana nadmiernymi zakazami, nakazami czy zbędnymi warunkami.
Jednak w trakcie pojawiła się według mnie potrzeba takiego uzupełnienia.
Powód? Podstawowy - czyli "wypracowanie nie na temat" :)
Dlatego w Galerii nie znalazło się zdjęcie - swoją drogą dowcipny żarcik, które nie jest realizacją aktualnego tematu. Gdyby chodziło na przykład o temat "dzieło człowieka z naturalnych materiałów", "materiały od natury" itp, wtedy zdjęcie jak najbardziej pasowałoby do niego.
Oczywiście uczestniczki zabawy na swoich blogach publikują zdjęcia według własnego wyboru - to ich teren prywatny, ale w tym zbiorczym zestawieniu trzymajmy się tematu.

Jeszcze uwaga techniczna - od początku blogowania na blogspocie  prowadzę nierówną walkę z maszyną  przy tworzeniu postów. Mimo wielokrotnych poprawek, w tekście pojawiają się albo za duże, albo za małe odstępy. Widocznie czegoś nie umiem, ale czego?



Zdjęcia siódmej "Niedzieli z fotografią" na temat

Rzeźby natury












 










A temat do następnej Niedzieli ... pojawił się dość niespodziewanie,
w wyniku ponownie ożywionych w publicznej przestrzeni dyskusji o europejskim zasięgu:
 - zmieniać, czy nie zmieniać?
... czas, oczywiście

Zegary, zegarki, zegareczki.

Zapraszam :)

2 komentarze:

  1. Elu, dlatego też napisałam, że tamto zdjęcie jest dla żartu i wcale nie myślałam o uwzględnianiu go w galerii zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żart oczywiście doceniam :), ale jednak wolałam dopowiedzieć.

      Usuń