piątek, 14 września 2018

Rzeźby natury bez tytułu (na razie)

Zbliża się kolejna niedziela naszej zabawy - oto moje propozycje.
"Rzeźby natury" to temat, w którym przede wszystkim trzeba się oprzeć na własnych zbiorach zdjęć. Raczej trudno "upolować" odpowiednie zdjęcie w ciągu kilku dni. Oczywiście nie zakładam, że się nie da, bo przecież w każdej chwili nagle może pojawić się taki obrazek, gotowy do fotografowania.
Ja jednak nie miałam w tym tygodniu takich okazji, więc sporo czasu poświęciłam na szukanie i wybieranie.

Celowo nie nazwałam zdjęć, bo wersje tytułów zależą od skojarzeń osób oglądających.
A może wpiszecie w komentarzach własne tytuły? 
To byłoby dla mnie bardzo ciekawe, jak inni odbierają moje fotowidzenie.
Przewiduję edycję posta do uzupełnienia tytułów. 
Taka dodatkowa zabawa w zabawie :)





5 komentarzy:

  1. Jakie fajne zdjęcia, pierwsze jest najlepsze, normalnie jakby wąż po plaży pełzł :)
    Ja przez ten wyjazd kompletnie nie miałam czasu na robienie ani na szukanie zdjęć, więc są takie jakie są. Elu zdjęcia na przyszły tydzień wstawię z opóźnieniem, bo w tym czasie będę w trasie i nie będę miała dostępu do zdjęć, ani może nawet do internetu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawisz zdjęcia spokojnie jak będziesz mogła. Miejsce w Galerii będzie czekać.
      Odpoczywaj i ciesz się wyjazdem - najlepiej bez internetu :)

      Usuń
  2. Super fotki :)
    Pierwszy obrazek kojarzy mi się z wężem gotującym się do ataku.
    Na drugiej, kotek pięknie "wyrzeźbiony" między gałązkami jest uroczy.
    To, co widzę na trzeciej fotce, to ptak z długim dziobem, szponami wczepiony w ziemię.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń