czwartek, 27 września 2018

"Kolorowa jesień"

"Kolorowa jesień"  to aktualny temat w naszej zabawie "Niedziela z fotografią" (nadal można do dołączyć do zabawy - Zapraszam) i jest to propozycja Splocika. Jak napisałam w Galerii poprzedniej Niedzieli...  to prawdziwy temat-rzeka, ogromnie szeroki i bogaty w możliwości twórczo-fotograficzne. 
Każda z nas ma w swoim własnym fotograficznym archiwum wiele zdjęć w tematyce jesiennej.
Ja również mam sporo i długo namyślałam się, które wybrać. Przy obecnej pogodzie (zimno, wiatr, deszcz) nie mam ochoty na spacery ani sesje fotograficzne w ogrodzie, dlatego wybieram z zapasów. Najbardziej oczywiste są kolory drzew i kolory samych liści... ale tzw. "dary jesieni" również cieszą oczy bogactwem kształtów i barw - owoce, warzywa, dary lasu.
Kilka razy zmieniałam wybór, nie mogąc się ostatecznie zdecydować, ani na konkretne zdjęcia, ani na formę prezentacji. Wynikiem tych rozterek jest decyzja o wybraniu tylko jednego zdjęcia - takiego, które właśnie zawiera w sobie kolory jesieni - zieleń, czerwień, brązy.

 

3 komentarze:

  1. Super zdjęcie, można się w nim dopatrzeć wszystkich kolorów jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno, ale wymowne zdjęcie z kolorami jesieni.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna Damo, Splociku - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń