piątek, 21 września 2018

Zegary, zegarki, zegareczki.

Jaki to czas? 
Letni... zimowy... śniegowy...?


Zegary są wspaniałym motywem do zdjęć... można tworzyć piękne stylizacje... można po prostu fotografować zegary, które same znajdą się w obiektywie naszego aparatu.
W temacie kolejnej Niedzieli z fotografią skupiłam się na jednym rodzaju zegarów - na zegarach słonecznych. One najbardziej działają na moją wyobraźnię.

Na pierwszym zdjęciu znalazł się zegar, który fotografowałam wiele razy w różnych porach roku. Stoi w pobliskim parku Staromiejskim, którego nazwy raczej nie używamy na co dzień... to po prostu "park śledzia" na Bałutach. 

Drugi to zegar z łódzkiego Ogrodu Botanicznego. 



2 komentarze:

  1. Super zegary i świetne ujęcia.
    Gdzieś miałam fotkę z zegarem słonecznym, lecz nie mogę jej znaleźć, ale nie ma tego złego..., bo takie zegary są u Ciebie.
    Ja zajmę się więc innymi zegarami.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń