niedziela, 9 września 2018

Niedziela z fotografią (6)

 

Do zabawy dołączyła nowa uczestniczka - serdecznie witamy :)
A oto nasza galeria  smakowitości na temat:

Smaki lata






El. - Chwile w codzienności 




A temat kolejnej Niedzieli z fotografią to:

Rzeźby natury

Na pewno znajdziecie ciekawe ujęcia, 
więc nadal pozostajemy przy zwiększonej ilości wstawianych zdjęć -  1,2 lub 3.
Ale to będzie się zmieniać,bo są zaplanowane niedziele, 
w których powrócimy do opcji jednego zdjęcia 
(tajemniczo dodam, że jednak będzie trochę inaczej niż na początku).
I tym optymistycznym  akcentem zapraszam na kolejne niedzielne spotkanie.
Pozdrawiam Was serdecznie :)

10 komentarzy:

  1. Jakie fajne zdjęcia, aż się głodna zrobiłam :) I już mnie zaintrygowałaś Elu tą zmianą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki miałam niecny plan - zaintrygować :)))
      Ale szczegółów nie zdradzę przed czasem.

      Usuń
  2. Smakowite fotki :)
    Zdjęcie Dobromiły, po prostu rozbrajające. :)
    Fajnie, że dołączyła do nas :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci to prawie zawsze pewnik fajnego zdjęcia - niezależnie od "stanu używalności" modela :)
      I ja mam nadzieję, że Dobromiła pozostanie w zabawie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Mam zostać na dłużej, chociaż pewnie nie zawsze uda mi się coś dorzucić.
      Wiem, że zdjęcie z dzieckiem to trochę oszustwo ;-) Ale z tym mi się właśnie kojarzy smak lata: z rwaniem owoców i jedzeniem prosto z krzaka.

      Usuń
    3. Ja tu żadnego oszustwa nie widzę - zdjęcie jak najbardziej na temat :)

      Usuń
  3. Moje zdjęcia sa tutaj:
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2018/08/niedziela-z-fotografia-wrzesien.html

    OdpowiedzUsuń