sobota, 8 września 2018

"Fotograficzny alfabet" - litera P


Zauważyłam, że coraz bardziej się rozgaduję przy okazji zdjęć. A to same zdjęcie powinny mówić - jeśli tak się nie dzieje to znaczy, że słabo realizują swój tytuł.
W przypadku zabawy "Fotograficzny alfabet" zdjęcia są przypisane kategoriom i właściwie nie ma potrzeby ich opisywania. Ja jednak to robię od pierwszej litery, bo jakoś tak mi przyjemniej powiedzieć chociaż kilka słów o konkretnej fotografii.

1. Jedzenie - Prażochy


Zalewajka i prażochy - najbardziej powszechne dania łódzkiej robotniczej kuchni (i nie tylko robotniczej). Prażochy to potrawa wywodząca się z kuchni staropolskiej, a teraz łączona z kuchnią wiejską. 
To nic dziwnego, bo przecież prawie cała robotnicza Łódź przywędrowała do fabryk z pobliskich wsi.

2. Flora i fauna - Paw


W naszym Ogrodzie Zoologicznym pawie spacerują swobodnie po całym terenie, 
więc bez problemu dają się fotografować. 
Trochę trudniej trafić na sytuację zalotów, gdy pan-paw podrywa panią-pawicę,
 rozkładając swój piękny ogon.

 3. W domu - Pianino


Klawisze trochę zakurzone, bo dawno już nie grałam.

 4. Na ulicy - Pomnik


Najbardziej znany łódzki pomnik - Tadeusza Kościuszki.

Propozycje pozostałych uczestniczek zabawy można zobaczyć TUTAJ

2 komentarze:

  1. Super fotki, ale paw jest numerem jeden. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zaloty trwały kilkanaście minut i zrobiłam dużo zdjęć. A nie pomyślałam, żeby po prostu nastawić aparat na film i byłby żywy dokument.

      Usuń