niedziela, 19 sierpnia 2018

Niedziela z fotografią (3)



Dodatkowa uwaga do Zaproszenia, bo tego nie napisałam.
Zdjęcia i linki wstawiam w kolejności ich opublikowania na Waszych blogach, swoje zawsze umieszczam jako ostatnie.
Po deszczu


Byłyście ciekawe, jaki temat kolejny wymyślę.
Otóż ja sama nie wiem, jaki to będzie :)

Następna niedziela, czyli 26 sierpnia jest ostatnią niedzielą w miesiącu,
a zgodnie z 11 punktem  Zaproszenia do zabawy:
"Ja będę proponować tematy trzech kolejnych tygodni, a wybór ostatniego tematu w miesiącu pozostawiam uczestniczkom zabawy - będzie to pierwszy temat zgłoszony w komentarzach."

Tak więc sama jestem ciekawa Waszych propozycji - mam nadzieję, że będą :)

Edycja

Temat na kolejną niedzielę:

Kwiaty

Ze względu na szczególne bogactwo materiału
 w tym temacie możemy wstawiać 1, 2 lub 3 zdjęcia.

Serdecznie zapraszam 
osoby czytające niedzielne posty  ... namyślające się... wahające się 
- dołączcie do nas! :) 

7 komentarzy:

  1. A to może ja? Zaproponowałabym taki zdaje mi się prosty temat, ale wdzięczny a mianowicie KWIATY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać na zegarze byłaś pierwsza, więc wstawiam temat "Kwiaty" :)
      Temat prosty, ale według mnie wcale nie taki łatwy, bo materiału do zdjęcia mnóstwo.

      A ponieważ Twoja propozycja będzie realizowana, to jest także okazja do małej zmiany (na razie jednorazowej). Uwzględniając Wasze uwagi z poprzednich niedziel - że trudno wybrać jedno zdjęcie, w tym temacie możemy wstawiać 1, 2 lub 3 zdjęcia.

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Zebrało się kilka fajnych fotek. :)
    Może osoby, które jeszcze się wahają, dołączą i będzie jeszcze ciekawiej.
    Były tematy: Dżoker czyli dowolny, Dla ochłody oraz Po deszczu.
    Skoro nadal mamy czas wakacyjny, czyli czas podróży różnych, to proponuję temat: W trasie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas liczę na powiększenie się naszej grupki :)

      A taką samą propozycję jak Twoja mam na liście do realizacji - i znowu nam się myśli zbiegły, to naprawdę bardzo miłe.

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Eluniu moje kwiatki są już tutaj :)
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2018/08/niedziela-z-fotografia.html

    OdpowiedzUsuń