niedziela, 25 listopada 2018

Niedziela z fotografią (17)


W bramie





Temat kolejnej niedzieli
?
czyli wybór tematu należy do Was.

Dopiero teraz zauważyłam własną pomyłkę - 
w październiku proponowałam tematy 4 razy zamiast 3
i w ten sposób przesunęłam ostatnią niedzielę na pierwszą w miesiącu
(zaburzając własny ustalony porządek).
Trudno, stało się...  nie jest to wielka zmiana, 
ale nie lubię takich własnych potknięć.

Ustawiam moderację komentarzy i zachęcam
do zgłaszania swoich  propozycji tematów, 
a informacje o tym podam w osobnym poście.
Zapraszam :)

6 komentarzy:

  1. Elu moje zdjęcie jest tutaj
    https://misiowyzakatek.blogspot.com/2018/11/niedziela-z-fotografia-listopad.html
    I jest to ostatnie zdjęcie w zabawie, ponieważ mam tyle rzeczy do przygotowania przed świętami i wyjazdem, że już nie dam rady biegać robić zdjęć czy przeszukiwac swoich archiwów. Dzięki za wspólną zabawę, ale będę Wam nadal kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję za udział w zabawie :)
      Kibice jak najbardziej mile widziani.

      Usuń
  2. Potknięcia zdarzają się w różnych sytuacjach, ale w tym przypadku chyba nie ma ono większego znaczenia. :)
    Ja też nie lubię, gdy coś/ktoś albo sama sobie zdezorganizuję coś, co miałam wcześniej zaplanowane. W takich przypadkach pozostaje na spokojnie znaleźć nowe rozwiązanie.
    Proponuję temat: Psia natura
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propozycja przyjęta, dziękuję :)
      I nawet trochę się spodziewałam jakiegoś psiego tematu od Ciebie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wspaniałe ujęcia bramy!!!
    W tym tygodniu nie miałam czasu, ale psią naturę n pewni znajdę na zdjęciach 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń