niedziela, 7 października 2018

Niedziela z fotografią (10)


To było bezpieczne (dla zdrowia) grzybobranie... bo fotograficzne.

"Na grzyby - kolaż"








A na następną Niedzielę z fotografią  proponuję to, co wiele tygrysków lubi najbardziej...

"Makrofotografia"

 W tym temacie publikujemy od 1 do 3 zdjęć.

Zapraszam :)

PS. Dopisuję, ponieważ wiem, że sama będę miała problem z wyborem tylko 3 zdjęć.
Mam kilka w zbiorach, ale też zaczęłam dziś bawić się nowymi ujęciami.
Dlatego umówmy się, że w swoich wpisach publikujemy tyle zdjęć, ile tylko chcemy,
a ja do Galerii zabiorę te, które będą umieszczone w postach jak pierwsze trzy.
Dodam również informację zachęcającą czytelników do odwiedzenia wszystkich blogów
(zawsze przecież wstawiam aktywne linki), 
bo będzie więcej zdjęć do oglądania :)

10 komentarzy:

  1. Supr zdjecia grzybków. A teraz musze pomyśleć co na tej makrofotografii chcę pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jest co myśleć :)
      Ja sama będę miała problem, dlatego dopisałam uwagę w poście.

      Usuń
  2. Kolaże wspaniałe.
    Widzę, że wybrałaś ten pierwszy. :)
    Włączam myślenie o makrofotografii.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że pięknie nam wyszło :)

      Wybrałam Twój pierwszy z posta, ale oczywiście mogę zmienić, jeśli wolisz umieścić tutaj ten drugi - daj znać.

      Usuń
    2. Pytałaś, odpowiedziałam, ale niech już tak zostanie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    3. Jestem zła na bloggera, bo w momencie pisania posta sprawdzałam jeszcze pocztę i nie było odpowiedzi od Ciebie.
      I na siebie też jestem zła, że nie zajrzałam bezpośrednio do bloga. Przepraszam za to zamieszanie. Kolejna nauczka do zaliczenia.

      Usuń
  3. Moje zdjęcia jak zawsze są w tym samym miejscu :)
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2018/10/niedziela-z-fotografia-pazdziernik.html

    OdpowiedzUsuń