wtorek, 30 października 2018

Kolejnej "Niedzieli z fotografią" na razie nie będzie


W poście "Niedzieli z fotografią (13)" prosiłam uczestniczki zabawy o zgłoszenie w komentarzach swoich propozycji tematów, ponieważ to niedziela ostatnia w tym miesiącu. Zgodnie z zapisem w Zaproszeniu wybór kolejnego tematu należy do uczestniczek zabawy.
Ze względu na tak kameralną formę naszej zabawy (tzn. ilość osób biorących udział), chciałam wyrównać szanse zgłaszania propozycji, dlatego ustawiłam moderację komentarzy (żeby można było spokojnie podać swój temat).

Z przykrością przyznaję, że jestem zaskoczona takim milczeniem. Czekałam 2 dni, w tym czasie było sporo odsłon niedzielnego posta, ale bez komentarzy dotyczących mojej prośby o zgłaszanie propozycji - chociażby krótkiego wpisu typu "nie podam propozycji, bo nie mam pomysłu".

Ze względu na brak zgłoszeń nie mam tematu do następnej Niedzieli... 
Jednocześnie ten brak zainteresowania skłania mnie do ponownego przeanalizowania sensu kontynuowania tej zabawy.

2 komentarze:

  1. Przepraszam za spóźnienie, ale coś było powodem, że wczoraj wieczorem nie podałam mojego tematu.
    Miałam to zrobić, ale coś się wydarzyło i tematu nie podałam.
    Za to podałam go przed chwilą w "Niedzieli z fotografią (13)".
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku - bardzo dziękuję :)
      Opublikowałam wszystkie Twoje komentarze w postach, teraz wracam do ustawień bez moderacji.
      Ściskam serdecznie

      Usuń