sobota, 21 lipca 2018

"Fotograficzny alfabet" - litera J

Dzisiejsze wyniki kolejnej odsłony w zabawie "Fotograficzny alfabet" po raz kolejny utwierdziły mnie w przekonaniu, że nie ma co kalkulować, kombinować. Wyborów innych uczestniczek zabawy (wraz z organizatorką) nie da się przewidzieć, więc będę się kierować "pierwszą myślą najlepszą".

1. Jedzenie - Jarmuż


W tym roku rozpoczęłam swoją przygodę z jarmużem - dostałam sadzonki, które pięknie rosną. Oswajam smaki, kombinuję z przepisami. 

 2. Flora i fauna - Jarzębina

Nasza jarzębinka przy Leśnym Domku

3. W domu - Juta


4. - Na ulicy - Jezdnia



4 komentarze:

  1. Rzeczywiście te trafienia w dużej mierze zależą od szczęścia. Zdjecia są super i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki :)
    Na tę literkę wszystkie Twoje propozycje miałam w pierwszym pomyśle, ale później zmieniłam zestaw zdjęć.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie, tak sobie kombinujemy w ciemno, wybory są raz lepsze raz gorsze, ale to właśnie jest zabawa :)

      Usuń