sobota, 14 lipca 2018

"Fotograficzny alfabet" - litera I,i


Moje wybory poszczególnych wyrazów w zabawie "Fotograficzny alfabet" są dość mocno ograniczone. Co z tego, że wypisuję sobie listę odpowiednich wyrazów (przy niektórych literach to nawet spora lista), skoro do zrobienia zdjęcia oprócz słowa potrzebny jest przede wszystkim konkret. A w moim przypadku są dni, gdy przez obrzydliwe upały nie mam siły ani ochoty wybrać się specjalnie po zakupy lub w miejsce wybrane do zdjęcia. Korzystam więc z tego co mam w zasięgu ręki i wzroku.

Litera I,i - to jedna z tych, które jako pierwsze występują w mniejszej ilości wyrazów, więc z góry było wiadomo, że będzie tu spora ilość powtórzeń.

1. Jedzenie - Imbir


2. Flora i fauna - Irys


3. W domu - Instrukcja


4. Na ulicy - Iglica


4 komentarze:

  1. Super fotki zrobiłaś. :)
    Ja, gdy nie mogę ruszyć w plener, to przeszukuję moje zbiory, bo zawsze coś skojarzę, że fotografowałam rok lub dwa, czy kilka lat temu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Oczywiście, że przede wszystkim korzystam ze swoich zbiorów - chyba inne uczestniczki zabawy też tak robią.
      Nie mamy czasu na beztroskie uganianie się z aparatem.
      No i przy okazji robię generalne porządki w zdjęciach.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. oooo ja dokładnie mama to samo .Przy szukaniu zdjęć Odkrywam ze mam jakieś nie zgrane zdjęcia ze starej płytki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie mam na płytkach, tylko na dysku - pod data zrobienia, nie opisane. Za każdym razem przekopuję się na nowo i nie wiem, co odkryję :)

      Usuń