niedziela, 9 lutego 2020

Z braku śniegu... - Choinka 2020 / 2


Moja kolejna praca w ramach zabawy Choinka 2020 jest wyrazem tęsknoty za prawdziwą zimą z pięknymi płatkami śniegu... za białymi świętami Bożego Narodzenia. Nigdy nie zaakceptuję takiej karykatury zimy, jaką właśnie mamy.

Zrobiłam drugą zakładkę z bombkowo-śnieżynkowej pary (chyba więcej wzorów nie ma). Pierwsza powstała w ubiegłorocznej edycji zabawy - jak się teraz  okazało było to również w lutym (ale to naprawdę przypadkowa zbieżność terminów).
Zakładkę zrobiłam na kawałku z tej samej taśmy, z gotowym obrębieniem brzegu. 
Moje wykonanie różni się minimalnie od wzoru, ale to wina braku odpowiedniej ilości dziurek w materiale.


15 komentarzy:

  1. śliczna. Taką samą zrobiłam na zabawę w grudniu, tylko na granacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na granacie chyba bardziej by mi się podobała, ale miałam akurat czerwoną taśmę. I to ze starych zapasów. Niedawno, kiedy pytałam w pasmanterii o jakikolwiek kolor to młoda sprzedawczyni tylko zrobiła wielkie oczy - w ogóle nie wiedziała o co mi chodzi, "jaka taśma?"

      Usuń
  2. Śliczna zakładka. :)
    Z tymi taśmami tak jest, w pasmanteriach ich nie ma, bo nie zamawiają, ponoć nie schodzą...
    Panie twierdzą, że klientki zamawiają przez internet, więc po co ma leżeć w sklepie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zaopatrzenie w pasmanteriach stacjonarnych to temat rzeka.
      Zaczynając od tego, że wiele takich sklepów zniknęło, a kończąc na całkowitej niewiedzy przypadkowych i ciągle zmieniających się osób, które pracują w tych pozostałych jeszcze sklepikach.
      One kompletnie nie mają pojęcia jak się nazywają niektóre rzeczy, ani do czego służą.
      A popularność sklepów internetowych nabija młode pokolenie, które woli taką formę i to we wszystkich rodzajach. Od karmy dla kota do guzików :)

      Usuń
  3. Wszyscy chyba tęsknimy za prawdziwą zimą...szkoda mi dzieci w dzisiejszych czasach ,które nie mogą się nią nalezycie cieszyć.
    Twoja zakładeczka prezentuje się cudownie...granat zapewnie wygląda elegancko ale czerwień też pięknie się prezentuje:)
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę :)
      Też wolałabym granatowe tło, ale wykorzystałam materiał już posiadany, bo w pasmanterii nie udało mi się kupić takiej gotowej już taśmy. A bardzo nie lubię szycia (nad czym ubolewam, bo tyle fajnych rzeczy można uszyć ręcznie).
      I ja serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń