wtorek, 30 października 2018

Temat "Niedzieli z fotografią" nr 14


Temat kolejnej "Niedzieli z fotografią " zaproponowała Splocik:

Liść... jesienny 

W trakcie zabawy szybko okazało się, że mamy problem z wyborem tylko jednego zdjęcia. 
Dlatego na próbę zmieniłam początkowe ustalenia i wstawiałam trzy zdjęcia. 
To jednak też czasami nam było za mało i tak doszłybyśmy do nie wiadomo jakich ilości.
Nie ma co dalej  kombinować z kolejnym powiększaniem Galerii.

Wstawiamy u siebie na blogu dowolną ilość zdjęć,
a ja do Galerii wybieram jedno  - to, które będzie opublikowane jako pierwsze w poście.
Taka zasada będzie obowiązywać już do końca zabawy.
 
Zapraszam :)

4 komentarze:

  1. Elu tym razem znów przygotuję post z opóźnieniem, bo nie ma mnie w domu, jestem u Rodziców i wrócę dopiero po niedzieli. A przed wyjazdem kompletnie nie miałam głowy na jakiekolwiek zabawy blogowe, dlatego też nawet nie zawracałam sobie głowy wymyślaniem tematu. Swoje posty przygotowałam wcześniej, co którejś osobie tylko coś tam skomentowałam i na tym był koniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście - wstawisz kiedy będzie Ci pasować, ja dodam do niedzielnego posta bez problemu.

      Usuń
  2. El - Ty tu rządzisz i skoro ma być jedno, to będzie jedno - do galerii oczywiście. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku - rządzenie rządzeniem... he he :)
      Stara zasada mówi "nie zmienia się zasad w trakcie gry", ale to przecież zabawa, która ma nam sprawiać przyjemność, więc czasami można coś zmienić, jeśli to wynika z przebiegu.
      Pewne rzeczy okazują się dopiero w trakcie - tak jak to, żeby wstawiać w swoich postach dowolną ilość zdjęć. Nie pomyślałam o tym na początku, dlatego zmieniłam w trakcie.
      Jednak chciałam to jakoś ustabilizować, stąd powrót do jednego zdjęcia w Galerii, ale ze zmianą ilości na naszych blogach.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń