niedziela, 14 października 2018

Niedziela z fotografią (11)


Makrofotografia


W Galerii znajdują się maksymalnie 3 zdjęcia z każdego bloga, 
ale zachęcam do odwiedzania poszczególnych blogów - linki z tytułami blogów są aktywne,
i obejrzenia pozostałych zdjęć tworzących Galerię.









Temat następnej "Niedzieli z fotografią":

Okno
Kolejny temat bogaty nie tylko z samych obserwacji,
ale także dający szerokie możliwości naszej własnej kreatywności
w tworzeniu nowych kompozycji i w realizacji ujęć.
Dlatego uznałam, że nie ma co się sztucznie ograniczać -
i pozostawiam aktualne ustalenia,
tzn. ja do Galerii wstawiam pierwsze 3 zdjęcia z posta,
ale u siebie na blogu wstawiamy dowolną ilość.

Zapraszam :)

6 komentarzy:

  1. Widzę, że ze Splocikiem poszłyśmy w te same psie klimaty, tylko moja kruszynka się tu nie pokazała. U mnie te dwa fioletowe kwiaty będą jako kolaż, ale wstawiałam z innego komputera i nie miałam jak tego zrobić, dopiero po niedzieli je poprawię i będą jako jedno zdjęcie. Super zdjecia, to teraz czas pomyśleć nad ujęciem okna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zmienisz u siebie w poście to ja zaraz tutaj wstawię :)

      Usuń
  2. Szkoda że nie pomyślałam, o zrobieniu kolażu z konarem, ale już nie będę zmieniać. W końcu reszta jest u mnie. :)
    Galeria robi się coraz ciekawsza, może to też z powodu większej ilości zdjęć.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decyzja o formie prezentacji zdjęć to sprawa indywidualna, ja nic nie narzucam. Czasami prośba o kolaż wynika z danej tematyki, więc wtedy to jakby warunek do spełnienia - jak w przypadku grzybów.
      Przy większej ilości zdjęć pozostaniemy - to jedna z zapowiadanych wcześniej zmian. Jeszcze jedna zmiana za tydzień :)

      Usuń
  3. Moje okna są tutaj, a poprzednie zdjęcia już zmienione na kolaż :)
    https://misiowyzakatek.blogspot.com/2018/10/niedziela-z-fotografia-pazdziernik.html

    OdpowiedzUsuń