niedziela, 2 września 2018

Niedziela z fotografią (5)


W trasie

to drugi temat zaproponowany przez uczestniczki zabawy.
Temat Splocika,  która pierwsza opublikowała posta na swoim blogu.






Trochę trwało, zanim zdecydowałam się na kolejny niedzielny temat.
Od dawna mam już dość długą listę (więcej propozycji niż tygodni zabawy), ale nie są one przypisane do konkretnych terminów.

Planując zabawę zakładałam, że tematy nie zawsze będą szczególnie związane z porami roku, czy świętami. Jednak ze względu na sezonowość materiału do zdjęć i możliwość, że zdjęcia do tematu dopiero powstaną (bo nie macie pasujących w swoich zbiorach i uznacie, że trzeba zrobić nowe), proponuję temat jak najbardziej aktualny

Smaki lata

Pozostajemy przy zwiększonej liczbie zdjęć - nadal można dodać 1,2 lub 3.

Miłego fotografowania :)


11 komentarzy:

  1. O mniam mniam, jaki smaczny temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje smaki lata już są :)
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2018/08/niedziela-z-fotografia-wrzesien.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłyśmy na podobne tematy fotek z trasy i wyszła fajna galeria fajnych zdjęć.
    Nowy temat smakowity, muszę go "przetrawić". :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nadal przetrawiam temat, bo materiału mam nadmiar :)
      Dlatego dobrze, że dajemy więcej zdjęć, bo pokazać różne koncepcje.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Super zdjęcia i coraz więcej uczestniczek. U mnie ostatnio brak czasu, ale może dołączę w tym tygodniu 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko złudzenie - wstawiamy więcej zdjęć właśnie dlatego, że jest nas mało i mamy miejsce w postach.
      Dołączaj koniecznie - czekamy :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń