piątek, 31 stycznia 2020

Pozytywnik z charakterem - początek zabawy


Początek, debiut, próba? ... Nie wiem jak nazwać ten mój pierwszy krok w zabawie "Pozytywnik z charakterem", którą zaproponowała Ania z Kreatywnej Jacewiczówki.
Piszę posta i wysyłam zdjęcie dosłownie w ostatniej chwili, bo termin mija o północy.
Teraz napiszę w skrócie, a w kolejnym poście trochę szerzej. 
Po znalezieniu zaproszenia do tej zabawy dużo czasu poświęciłam na szukanie informacji w internecie - oglądałam, czytałam o art i junk jurnal , zbierałam odpowiadające mi cytaty. To trwało najdłużej, szczególnie, że w trakcie styczniowej choroby. Kiedy już zdecydowałam się na ten konkretny cytat, nie miałam odpowiedniego nastroju do jakiejkolwiek pracy twórczej z powodu niepokoju o wyniki badań (w innej sprawie).
Na szczęście dzisiaj zmartwienia odgoniłam, ale zanim zeszło ze mnie całe napięcie zrobiło się bardzo późno. Dlatego zdjęcie takie sobie, ale nie mam wyjścia.
To moja jedyna próba "w temacie" ...


6 komentarzy:

  1. Nie zagłębiałam się w tę zabawę, bo nie zapisałam się do niej, ale widzę, że Tobie ta zabawa posłuży. :)
    Cytat bardzo pozytywny.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mnie samej przewidywać swój dalszy udział w tej zabawie, bo działałam kompletnie po omacku. Na pewno pomoże mi porównanie z innymi uczestniczkami zabawy (na to liczę) - oczywiście nie chodzi o kopiowanie pomysłów, ale o jakieś całościowe spojrzenie.
      Okaże się "w praniu" :)

      Usuń
  2. Podoba mi się cytat..i strona. Ja się nie wyrobiłam w styczniu. Może w lutym dołączę.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dobre słowo :)
      Mam mnóstwo obaw i wątpliwości, ale na razie nie ma styczniowej Galerii na blogu Ani, więc muszę się uzbroić w cierpliwość.
      Teraz znowu najwięcej czasu zajmie mi wyszukanie odpowiedniego cytatu.
      Koniecznie dołącz, będzie mi raźniej :)

      Usuń
  3. Rewelacyjny cytat wybrałaś :) Oczywiście, że strona 'mieści się' w zabawie! Chodzi tu przecież o stworzenie Pozytywnika z charakterem, a jakim? Właśnie takim jak sama mu nadasz! Dziś strona wygląda tak, jutro może mieć zupełnie inny 'look' :) Inspiruj się innymi, ale twórz od siebie, od serca :) A i jeszcze jedno! nie musisz specjalnie i na siłę wyszukiwać cytatów! Czasem one same przychodzą - zobaczysz coś w internecie, coś przeczytasz w książce, czasem mogą zainspirować Cię słowa znanej aktorki, która akurat udzieliła wywiadu w kobiecym piśmie itd. Wyluzuj, twórz jak lubisz i baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za duchowe wsparcie :)
      Na razie w tej zabawie cytat będzie punktem wyjścia, do niego "dostosuje się" wygląd strony. To jakby cytat nadawał jej charakter. I właśnie z tym mam największy problem, bo nigdy nie byłam twórcza plastycznie. Wszystkie działania były odtwórcze, naśladowcze. Ale może się coś zmieni dzięki tej zabawie? Na to liczę :)

      Usuń