niedziela, 13 marca 2011

Jeszcze damskie motywy

To zagadkowe cosie z poprzedniego wpisu

 Nie trafiła się prawidłowa odpowiedź na pytanie, więc  prezentuję rozwiązanie zagadki

 
To pierścionek z wymiennymi oczkami - taki wynalazek z końca lat 60-tych.
Wtedy plastikowe damskie ozdoby czyli pierścionki, klipsy, bransoletki, wisiorki, korale, były  bardzo modne i były nowością.
A przy okazji  trafiały się takie jak ten, pomysłowe wynalazki.
Pierścionek na palcu

 
Później miałam również elektroniczny zegarek w trzema plastikowymi paskami do wyboru  do koloru - przywieziony taki suwenir ze Związku Radzieckiego. Sam zegarek wyjmowało się i wkładało metodą wyciskania.
Oczywiście teraz nie gustuję w takich plastikowych ozdóbkach, ale wtedy (będąc nastolatką) nosiłam modne różności.

A w naszej zabawie "Damskie motywy" mam na warsztacie (tamborku) drugą robótkę.
Zaczęłam ją robić z inspiracji zaproszenia do w "Szufladzie", kiedy tematem była praca w sepii.
Jednak nie dałam rady zmieścić się w terminie tamtej zabawy, wiec teraz na spokojnie robię dla siebie te damulki...


5 komentarzy:

  1. Na to bym nie wpadła,że to jest pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny wynalazek :-)
    Damskie motywy w starym stylu zapowiadają się bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  3. chwale się swoim damskim motywem
    http://ugrubcia.blogspot.com/2011/03/post-nr-66moj-damski-motywcz2.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem gdzie wstawic linkas do mojej pracy wiec podam tu
    http://asia-mojepasje.blogspot.com/2011/03/retro-glamour-cz6.html
    Dziekuje za super zabawe, dzieki tobie i tej zabawie wreszcie wyszylam wzorek ktory mi sie podobal juz od dawna, ale nigdy nie mialam na niego czasu:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozglądam się po blogu za galerią ze zdjęciami naszych prac, ale najwyraźniej nie tylko ja jestem spóźniona :) http://nici-farby-i-marzenia.blogspot.com/2011/03/damskie-motywy.html
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń