czwartek, 24 marca 2011

"Damskie motywy" - galeria prac


Nasza zabawa "Damskie motywy" dobiegła końca.
Bardzo mnie ucieszył fakt, że spotkała się z zainteresowaniem i zechciałyście wziąć w niej udział.
Wszystkim  uczestniczkom zabawy bardzo dziękuję za wspólne haftowanie i z prawdziwą przyjemnością prezentuję zdjęcia prac, które powstały w jej trakcie.

Co prawda prezentacja odbywa się z pewnym poślizgiem w czasie, ale co można zrobić z paskudnym wirusem, który atakuje nie pytając? 
Proszę o usprawiedliwienie w tym zakresie, bo dopiero teraz jestem w stanie jako tako myśleć i pisać.

Oto nasze interpretacje tematu...
Przy okazji zabawiłam się trochę detektywistycznie, ponieważ nie od wszystkich "zapisanych" do zabawy otrzymałam powtórne maile z linkami do odpowiednich postów.
Pozwoliłam więc sobie odnaleźć na blogach wpisy dotyczące zabawy, a jeśli popełniłam w którymś przypadku jakieś nadużycie to bardzo proszę o wiadomość.
Również w przypadku, gdybym kogoś pominęła.

Woreczek vintage Basiululi - na blogu "Zaklęta w robótkach". 


 

Staniczek Renaty - "Robótki myślami pisane"





 Pani Ludmiła u Pakmy - na blogu "W poszukiwaniu zajęcia"



"VIOLI igłą malowane" - gorsecik



i chustecznik


Dwie prace z  "Pracowni Cyber Julki"  



Na "Agatowym polu" - poduszeczka na igły



Valentine Hanulka - "Krzyżykami malowanie"


 Zakładka - "Hobby Krakry"


Retro glamour Asi - "Moje pasje"



Szalenki  woreczek na wieczorne kreacje, czyli nocne koszulki - "Nici, farby i...marzenia"



I mój udział własny - "Subiektywne spojrzenie"
woreczek na bransoletki


 i damulki

14 komentarzy:

  1. Wszystkie stworzyłyście ładne prace. Są wśród nich takie , które i u mnie czekają w kolejce. Niestety brak czasu nie pozwolił mi dołączyć się do zabawy.A szkoda;-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są wszystkie prace. Niesamowita jest ta galeria "Damskich Motywów" pozdrawiam i zapraszam do siebie www.pracownia-gabrysi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne prace. Wszystkie uczestniczki wybrały przepiękne motywy. Mam nadzieję, że mój obrazek już niedługo dołączy to tej galerii :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace niesamowicie piękne, oj mam tez zamiar co niektóre wyhafcić:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wspólna zabawę i serdecznie Was pozdrawiam! Stworzyłyście cudne prace!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie Wasze prace są rewelacyjne, takie zabawy to dobra mobilizacja. Świetnie się bawiłam!
    Pkelo, ja z tych niesfornych uczestniczek, nie doczytałam, że prosisz o przesłanie Ci mailem zdjęć, dziękuję za dołączenie do galerii.
    Następnym razem się poprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne motywy,wykonanie perfekcyjne.Oglądanie Waszych prac sprawiło mi dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie dziewczyny stworzyly piekne prace:))dziekuje za super zabawe:))
    Pozdrawiam cieplutko Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace,gratuluję dziewczyny! Bardzo cieszę się, że mogłam wziąć udział w zabawie, a zdjęcie mojego woreczka znalazło się w tej wyjątkowej galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak cudownie, że tak wspaniałe prace powstały. Że zrobiłyście coś dla siebie. Zazdroszczę. Ja ostatnio mam wrażenie, że mnie "mnie" nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to dodatkowe miłe chwile, kiedy czytam Wasze komentarze.
    Naprawdę - to była dla mnie osobiście wspaniała zabawa, relaks, odprężenie, przyjemność - i w trakcie tworzenia swoich własnych robótek i w trakcie obserwowania powstawania prac innych uczestniczek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prace sa przepiekne :)
    Dzieki za super zabawe!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne prace stworzyłyście. Super pomysł z tą zabawą.

    OdpowiedzUsuń