piątek, 27 marca 2020

Choinka 2020 / 3

Miałam nadzieję, że pokażę inną pracę w choinkowej zabawie u Kasi, ale zrobiłam tylko zestaw "rozpoczętych i nieskończonych drobiazgów na choinkę". Jedyne skończone maleństwo to powtórnie zrobiony wzór styczniowy (też w ramach zabawy). Wtedy wykorzystałam dwa odcienie złotej muliny, teraz jeden na całość.
Bardzo rzadko powracam do raz wykorzystanego wzoru, ale tym razem to spełnienie prośby w rodzinie. Na potrzeby zdjęcia włożyłam haft do prowizorycznej ramki bez szybki, ale  o właściwym zagospodarowaniu  zadecyduje nowa właścicielka. Mam nadzieję, że spotkamy się dużo wcześniej niż w grudniu.



8 komentarzy:

  1. Prześliczny jest ten haft... Aż się rozmarzyłam patrząc na niego.
    Poczytuję Cię już od jakiegoś czasu, chociaż jeszcze nie miałam odwagi napisać. Jednak dzisiaj zapraszam Cię nieśmiało na mojego bloga na notkę - https://na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com/2020/03/1122-wirus-pozytywnych-mysli.html . Mam nadzieję, że przypadnie ona innym do gustu
    Pozdrawiam ciepło w ten trudny czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino :)
      Bardzo mi miło, że do mnie zaglądasz i bardzo dobrze, że się odezwałaś.
      Proszę jak najczęściej.
      Dziękuję za zaproszenie, na pewno skorzystam.
      I ja pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Trzeba spełniać prośby rodziny, bo przeciez ona jest najważniejsza.
    Zresztą cale im się nie dziwię bo hafcik jest przecudny:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, rodzina najważniejsza.
      Dziękuję :)

      Usuń