wtorek, 28 kwietnia 2020

Rzuty na kwiecień

Rzuty kwietniowe w zabawie u Ani dały wynik z wieloma możliwościami:
pionowo - 1, poziomo - 5, czyli KOKARDA. Ja najchętniej w zabawach blogowych wybieram haft krzyżykowy. Pozostając jeszcze w trochę w klimacie świąt (chociaż takich jak w tegorocznym wydaniu nie chciałabym już powtarzać), zrobiłam takie urocze jajeczko. Hafcik jest maleńki, więc sam na zdjęciu wyglądałby mało atrakcyjnie.
Ponownie kanwa 16 w kolorze kremowym, ale taką wykorzystuję najchętniej.


Do zdjęcia jajeczko pozuje w wersji prowizoryczniej (dodatkowe elementy nie są przyklejone), bo teraz nie chcę kończyć całości - nie wiadomo jak będę chciała to zrobić za rok. Te urocze drobiazgi trochę czekały na swój czas, ale się doczekały. Są tak delikatne, że pasują tylko do delikatnej kompozycji.
W tabelce brakuje jednego zadania, bo nie zaliczyłam marcowego - to był "element wycięty dziurkaczem". Ale marzec jak wiadomo był szczególnie złym miesiącem, bez  warunków do swobodnej zabawy. A ja nie mam bogatego warsztatu narzędziowego i do dyspozycji tylko zwykły dziurkach biurowy.

Do haftu wykorzystałam wzór Aliolki 





6 komentarzy:

  1. Jajeczko prezentuje się wyjątkowo kolorowo i wiosennie:)
    Na kolejne święta wielkanocne będzie jak znalazł.
    Pozdrowienia ślę:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. W przyszłym roku, gotowy wielkanocny motyw, będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń