niedziela, 26 kwietnia 2020

Choinka 2020 / 4


To "Gwiazdkowe drzewko" powstawało prawie cztery miesiące. Wydaje się, że to łatwy i szybki wzór, a jednak zajął mi więcej czasu niż przewidywałam. Zaczęłam w nowym roku, ale ciągle zbyt dużo było przeszkód, żeby haftować spokojnie. Kilka razy musiałam tamborek odkładać, kilka razy wypruwałam i poprawiałam błędy.
Kanwa 16 w kolorze kremowym
 

To jest wersja do zagospodarowania - w tej chwili nie mam żadnego pomysłu, więc robótka dołączy do innych w pudełku (to jest duże pudełko, więc spokojnie się zmieszczą jeszcze następne bez pomysłu).

Haft zrobiony w ramach zabawy "Choinka 2020"


8 komentarzy:

  1. Mimo trudów, pięknie prezentuje się haft. :)
    Od dawna zabieram się za wyszycie tej choinki i ciągle gdzieś mi ona umyka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Może powinnam zmienić kierunek myślenia, że właściwie teraz każda ukończona robótka w tym trudnym czasie to przecież wielki sukces.
      U mnie ten wzór również był od kilku lat na liście do zrobienia.
      Na zdjęciach gotowych prac widziałam w internecie (oprócz różnych zestawień kolorystycznych kanwy i muliny), naszyte guziczki lub perełki.
      Nie miałam odpowiednich, więc dokończę jak będzie możliwość zakupów.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Od dawna marzy mi się wyszyć to gwiazdkowe drzewko.
    Miło jest zobaczyć je w Twojej interpretacji :)
    Pięknie się prezentuje w zieleni, niczym "żywa" choinka i muszę
    przyznać, że jestem ogromnie ciekawa efekty końcowego i tego jak
    go wykorzystasz:)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dlatego, że nie mam koncepcji wykorzystania haftu nic więcej na razie nie zrobiłam.
      Mam nadzieję, że do grudnia coś wymyślę.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Śliczne to Twoje drzewko. Koniecznie je pokaż jak już je ostatecznie wykończysz. Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądało bo póki co prezentuje się bardzo bardzo ładnie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oczywiście pokażę jak tylko zdecyduję się na końcową wersję.

      Usuń
  4. Piękna choineczka😍 na pewno sporo czasu i pracy kosztowała! Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście kosztowała mnie sporo wysiłku, ale warto było :)
      I ja pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń