piątek, 29 marca 2019

W prezencie od Mikołaja

Dostałam pod choinkę ślicznie zapakowaną paczuszkę, a w niej schemat i mulinki do niego. Ze względu na cieniowane nici nazwałam wzór "Róża czterech pór roku" (chociaż ma inną nazwę firmową) i zaraz po świętach zaczęłam wyszywać ten obrazek dla siebie. Dla samej przyjemności haftowania i posiadania.


Jedyną zmianą w stosunku do wzoru jest wydłużenie bocznych linii ramki, bo w oryginale jakoś tak mi się wydawały za bardzo ściśnięte.


Wzór jest mały, bardzo łatwy i prosty, więc idealnie nadaje się do zabawy  "Smalls SAL 2019", a jednak hafcik powstawał trzy miesiące. Mam za mało czasu... a za dużo stresów. Dobrze, że można oderwać się od nich dzięki robótkom.

Na razie włożyłam hafcik do złotej, ozdobnej ramki, ale chyba jest dla niego zbyt ozdobna i przytłacza swoim bogactwem. Raczej widzę ramkę prostą i z wąskimi bokami. Ale taką miałam i chwilowo hafcik wisi sobie (trochę krzywo) w przedpokoju w towarzystwie łapacza snów.



12 komentarzy:

  1. Prześliczny hafcik, różyczka jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for joining the SAL! Your stitching it lovely! The rose is so cheerful!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest taka cieniowana róża i ramka faktycznie ją przytłacza.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ta próba z ramką potwierdziła moje przypuszczenia, więc już hafcik z ramki wyjęty i teraz czeka na zagospodarowanie.

      Usuń
  4. Ciekawy haft :) Widziałabym tę różę w odcieniach czerwieni albo niebieskościach ;)
    Myślę,że dobrze by wygladała oprawiona w białe passe-partout.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zgadzam się co innej wersji i dodam, że ten wzór właściwie w każdej kolorystyce może wyglądać ładnie. I również z dodatkową oprawą. Jeszcze przemyślę.
      Ja zrobiłam według oryginalnej propozycji producenta, dodałam do posta zdjęcie obrazka i mulinek.

      Usuń
  5. Piękny hafcik! Masz rację, ramka go przytłacza.
    Haft jako odstresowacz jest doskonały, ale bardzo pracochłonny 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń