wtorek, 18 grudnia 2018

Wzruszająca niespodzianka

Tak... wzruszająca... nie wstydzę się używania słów określających uczucia... właśnie o pozytywnych uczuciach powinniśmy mówić jak najwięcej. A tymczasem pędzący coraz szybciej świat dostarcza nam głównie przeżycia negatywne, smutne, traumatyczne; kształtując jednocześnie prymitywne i płaskie publiczne wyrażanie naszych emocji. Coraz częściej w ogóle bez słów, bo przecież nie trzeba się fatygować z myśleniem jak wyrazić to co czujemy, skoro wystarczy nacisnąć odpowiedni znaczek... już on zastąpi słowa.

W miniony piątek do drzwi zadzwonił listonosz - prawdziwa scena jak z filmu, bo niezwykle rzadko dostaję przesyłkę bezpośrednio. Najczęściej po odbiór muszę pofatygować się na pocztę. Dotarła do mnie Niespodzianka od Splocika. Niespodzianka zapowiedziana i oczekiwana, związana z 13 urodzinami bloga "Splecione nitki i słowa". To jednak okazała się niespodzianka 3 x 1, czyli urodzinowo-zabawowo-świąteczna. Akcent zabawowy to mój udział w Zabawie "Hafty i przysłowia" w tym roku.
Mimo, że znam (wirtualnie co prawda, ale jednak) Splocika już 8 lat, po raz kolejny dałam się tak mile zaskoczyć. Bo najcenniejszym prezentem jest dla mnie zawsze przedmiot wykonany własnoręcznie... to najbardziej doceniam i takie chwile właśnie mnie wzruszają.
Jeszcze raz dziękuję!
Nie będę się więcej rozpisywać, bo zdjęcia pokazują wszystko.
Dodam tylko, że jako tło do zdjęć wykorzystałam lniany kalendarz z dawnych czasów (ten konkretny ma datę 1980) oraz kuchenny stołeczek (to nie jest podłoga, jak myląco może wskazywać wykładzina). Nigdy nie fotografuję rękodzieła, ani książek na podłodze.


 

 


I wszystko razem

8 komentarzy:

  1. Pięknie Cię Splocik obdarowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty dostałaś - no i jak tu się nie cieszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wzruszyłam się Twoim wpisem.
    Cieszę się, że niespodzianka udała się i upominek spodobał się. :)
    Dziękuję za udział w zabawach. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku - ja cały czas jestem pod wrażeniem :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Naprawdę piękne, a frywolitki to już dla mnie szczyty nie do zdobycia :)

      Usuń