sobota, 25 marca 2023

Lampka do ozdoby

 

Bardzo wolno wracam do świata robótek... Życie niestety samo zwolniło tempo i świadomość tego jest co najmniej wkurzająca. Kiedy widzisz jak mało udaje się zrobić, a czas dziwnie przecieka przez palce, to naprawdę trudno się z tym pogodzić. Ja na razie nie potrafię...

Wiszący w przedpokoju klucznik od dawna wołał o zmianę dekoracji - zdjęcie klucznika ma akurat rok!

Mam gotowy obrazek świąteczny na Boże Narodzenie, ale w grudniu choroba pokrzyżowała mi wszystkie plany.

Teraz zrobiłam lampkę według wzoru z tej gazetki

 

ale nie udało mi się podklejenie flizeliną. Prasowanie tak powykrzywiało rogi, że powstał koszmarek nienadający się do wklejenia. Lampka znalazła się w ramce i stoi na pianinie jako dekoracja. 

Hafcik jest mały (10 cm), więc pomyślałam, że dołączę z nim do nowej zabawy u Splocika - Małe Dekoracje 2023. 


2 komentarze:

  1. Fajna lampka i obrazek tworzący małą dekorację. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu marca.
    Cieszę się, że coś robisz i dołączyłaś do zabawy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku :) dziękuję za komentarz.
      Przepraszam, że dopiero teraz piszę, ale nie wyrobiłam się wcześniej.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń