poniedziałek, 17 października 2022

Ruszyło ku lepszemu...

 Xgalaktyko, mp, Splociku - bardzo Wam dziękuję za odzew i pomoc w rozwiązaniu mojego technicznego problemu. 

Zmiana przeglądarki pomogła.

Co prawda nie od razu (żeby nie było tak pięknie) - po zmianie dalej nie chciało działać, więc ze złości odpuściłam na kilka dni.

A teraz włączam... i cuda po prostu - działa!

Widocznie potrzeba było ponownego odpalenia komputera, jak w tym dowcipie o informatyku i samochodzie.

A w moim ogrodzie lato wcale nie odchodzi - natura ociepliła się i pewnie jeszcze zaliczy miesiąc poślizgu. Co prawda nasz ogrodowy Czarny Kiciek rzuca się na miskę jakby miesiąc nie jadł, ale pewnie tradycyjnie jak co roku o tej porze "robi futro na zimę".

Na sporym poletku po czosnku - w tym roku pustym, zasiało się coś co wyrosło na ponad 1 metr i kwitnie całe lato. Nazwałam poletko "Łąka kwietna samosiejka", bo są tam też inne roślinki, na które naprawdę przylatywało  mnóstwo owadów. Zdjęcie zrobione kilka dni temu.


4 komentarze:

  1. Świetnie, że udało się pokonać trudności. :)
    Fotografie nigdy nie oddają uroku natury, a tylko przybliżają się do niego. :)
    Śliczna łączka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nic nowego nie wyskoczy.
      Wiadomo, że zdjęcia to tylko część prawdziwego obrazu, ale pozwalają go zachować nie tylko w naszej pamięci. Całe lato obserwowałam życie na tej łączce i to już tylko w mojej pamięci pozostanie. Ciekawa jestem, co wyrośnie w przyszłym roku (nie planujemy już żadnych warzywnych upraw na tym poletku - sił nie przybywa).
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń