czwartek, 6 października 2022

Blogowe pożegnania

Pamiętam bardzo dobrze powstanie tego bloga, który dziś jest już historią.

To "Szuflada" - miejsce inspiracji i ciekawych kontaktów.

Obserwowałam bloga od początku i wielokrotnie chciałam wziąć udział w proponowanych zabawach, powstało nawet kilka roboczych wpisów na moim blogu do planowanych robótek.

Jednak  tamte lata wypadły w najtrudniejszym czasie w moim życiu , związanym z opieką nad chorymi rodzicami. 

Mało miejsca pozostawało na robótki, chociaż trochę działałam na tym polu. Niestety, na "Szufladę" czasu zabrakło.

To kolejne opuszczone miejsce... coraz mniej tych znanych, dawnych miejsc blogowych (o forach nie mówiąc, bo te zniknęły prawie całkowicie).

Szkoda mi tej blogowej przeszłości...

4 komentarze:

  1. O tak, było forum, fotoforum i galeria prac ale to już chyba nie zależało od nas, zniknął blox to i fora poszły, piękne czasy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fora na gazecie.pl nadal istnieją, ale też już są w zaniku. I ja pozdrawiam Cię serdecznie - miło mi, że do mnie zaglądasz :)

      Usuń
  2. Żal, żal...
    Wszystko przemija i smutno, gdy jakiś blog kończy swoją aktywność bądź istnienie.
    Tyle wspaniałych blogów zniknęło przez zamknięcie bloxa, bo nie wszyscy przenieśli się na inne miejsca, niektórzy po prostu zrezygnowali z dalszego blogowania.
    Wspominam często tamte czasy..., ale i w tym moim nowym miejscu też niektóre blogi przestały być aktywne.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jest bardzo żal tamtych początków blogowania i forum. Obserwowałam zamykanie bloxa, chociaż sama już dużo wcześniej z niego zrezygnowałam. Miałam jednak sporo adresów na liście blogów i z tej listy może połowa przeniosła się w inne miejsca. A te nowe miejsca nie zawsze okazały się łatwe w obsłudze - np. wordpress. Reszta po prostu zrezygnowała. Masz rację, że tutaj na bloggerze też blogi zamierają. Cóż... nadeszło nowe, inne, dla niektórych blogerów lepsze. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń