poniedziałek, 14 lutego 2022

Rękodzieło i przysłowia 3 - luty 2022

Walentynki to nie jest nasze święto (mam na myśli mnie i mojego męża), wspominam o tym chyba przy każdej okazji 14 lutego. Gdy zyskało popularność w Polsce w połowie lat 90-tych my byliśmy już 20 lat po ślubie, mieliśmy już swoje własne prywatne formy okazywania uczuć, więc tym bardziej raziła nas plastikowa komercja tego handlowego święta. To, że wpis związany z serduszkowym hafcikiem pojawia się właśnie dziś, nie ma związku z kalendarzem. To świadectwo mojej niemocy ogólnej - wszystko idzie powoli, dosłownie jak u Syzyfa pod górę. Hafcik  zrobiłam szybko, skończyłam kilka dni temu, ale czynności których nie lubię (prasowanie, oprawianie, fotografowanie) ciągnęły się w nieskończoność.

Ramkę z serduszkiem dostałam od męża w ubiegłym roku (taki drobiazg z podróży) i czekała ta ramka na swoją kolej.

W zabawie "Rękodzieło i przysłowia 3" mamy w lutym  do wyboru takie przysłowia: 

1. Czytaj jak najwięcej, mów jak najmniej.

2. Bogate serce może ukrywać się pod nędznym płaszczem.

Wymiary haftowanego serduszka: 5,5 x 5,2 cm.

 

8 komentarzy:

  1. Śliczny serduszkowy hafcik w ramce serduszkowej tworzy wspaniały obrazek. :)
    My także mamy własne sposoby okazywania uczuć i to nie tylko "od święta". :)
    Kiedyś mieliśmy polski "Maj zakochanych", o którym często pisałam przy okazji Walentynek oraz w miesiącu Maju, ale przestałam.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Nie wiem, dlaczego Twój wpis nie aktualizował się w moich zakładkach.
    Dobrze, że podałaś informację w komentarzu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku - Dziękuję :)
      O dniach i miesiącach zakochanych rozmawiałyśmy już kilka razy przy różnych okazjach i jak widać pozostajemy przy tym samym wspólnym podejściu do sprawy.
      W Twojej zabawie mam zamiar działać aktywnie cały rok (nie dać się przeszkodom) :)
      A co do aktualizacji na blogu...
      No cóż... nie wiem dlaczego dzieją się różne rzeczy, czasami coś można poprawić w ustawieniach, bo pojawiają się zmiany wcale nie przez nas zrobione.
      Blogi żyją własnym technicznym życiem i niewiele możemy; ja już dawno odpuściłam sobie walkę ze sztuczną inteligencją.
      Nie mamy na to większego wpływu.
      Po prostu o przepływ pewnych informacji same musimy się starać, jeśli nam zależy,żeby dotarły w odpowiednie miejsce.
      I ja Cię pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Fajne haftowane serce. Super prezentuje się w ramce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Miło, że do mnie zajrzałaś.

      Usuń
  3. Śliczna oprawa dla ślicznego hafciku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny haft i oprawka odpowiednia :)

    OdpowiedzUsuń