środa, 16 lutego 2022

Piernikowy domek

Szybko powstał piernikowy domek na choinkę.

 

Praca na plastikowej kanwie to dla mnie sama przyjemność, dlatego w tym roku mam zamiar zrobić więcej tego rodzaju ozdób na choinkę . 

A ponieważ domowe choinki już schowane (mam ich kilka, bo uwielbiam nastrojowe światełka w różnych miejscach mieszkania), więc domek pozuje przy pudełku po świątecznych słodkościach.

Wymiary domku: 5,6 x 6 cm.

Materiał: kanwa plastikowa.

Hafcik zrobiony w ramach zabawy Choinka 2022


10 komentarzy:

  1. Pierniczkowy domek jest super. :)
    Ja ciągle trwam w chęci wyszycia czegoś na kanwie plastikowej i na chęciach póki co się kończy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dobrze rozumiem Twoje materiałowe rozterki - ja mam tak z bardzo drobnymi kanwami (jeszcze nie spróbowałam) i z lnem (pierwsze próby dosyć kulawe i jeszcze niedokończone.
      Może jednak kiedyś spróbujesz i też Ci się spodoba :)

      Usuń
  2. Fajny, prosty, pierniczkowy wzorek 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż to nie ja go wymyśliłam :)

      Usuń
    2. nie szkodzi, ale Pani wyszyła :)

      Usuń
  3. Śliczny piernikowy domek.Wszystkiego najlepszego ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny pierniczkowy domek. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście uwielbiam wyszywać na plastikowej aidzie.
    To sama przyjemność:)
    A Twój domek piernikowy ślicznie się prezentuje.
    Podrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń