piątek, 30 marca 2018

Na święta...

Nadchodzą kolejne święta, gdy nie byłam w stanie samodzielnie wykonać kartek  z życzeniami... a co gorsza nawet wypisać ręcznie kartek zakupionych w sklepie. Mam jednak nadzieję, że jakoś to zwalczę w najbliższej przyszłości (zaczęłam stanowczą walkę z tym problemem, ale o tym napiszę po świętach). 
Z drugiej jednak strony szalenie zawęziło się grono osób, do których przez lata wysyłałam świąteczne kartki. Gdy przeglądam stare kalendarzyki z adresami dopiero wtedy widzę ilu znajomych już nie ma wśród nas. Internetowe znajomości również w większości się rozwiały, ale te które przetrwały cenię, więc tym bardziej mi przykro z powodu takiej sytuacji.

Niewiele zrobiłam w marcu i głównie są to drobiazgi.

Jednym z nich jest ten obrazek 


maleńki wzór przeznaczony na kartkę, 


ale zrobiłam z niego obrazek, bo jest przeznaczony na prezent w najbliższej rodzinie. Nie wysyłam kartek do bliskich, którzy mieszkają w moim mieście i z którymi spotykamy się w święta. Zawsze wtedy zanoszę taka kartę-obrazek.

Dodaję to maleństwo do zabawy Smalls SAL 2018.


7 komentarzy: