czwartek, 18 października 2012

Choinkowe klimaty zbliżają się...

Robótkowe życie ogranicza się u mnie do minimum, bo czasu i siły jak na lekarstwo.
A tu kalendarz się zmienia, piękna jesień za oknem i już niedługo nadejdą święta.
Ze względu na brak indywidualnych mocy przerobowych nie biorę udziału w żadnych zabawach i moja aktywność forumowa jest niewielka. Jednak mam nadzieję zrobić coś choinkowego, bo świąteczne klimaty (te z okresu Bożego Narodzenia) są dla mnie szczególnie ważne.
Wyciągnęłam więc bloga ubiegłorocznej zabawy "Pod choinkę - SAL 2011" wpisując propozycję kontynuacji w tym roku.
Po szczegóły zapraszam tutaj



2 komentarze:

  1. Zajrzałam tam, w zeszłym roku tylko kibicowałam, teraz z chęcią dopisałabym się do Waszej grupy. Komentarz na blogu SALowym popełniłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy.
    Wpisałam się na blogu SAL-owym.

    OdpowiedzUsuń