środa, 22 września 2010

To właśnie ta niespodzianka...

Wcześnij niż planowałam mogę pokazać niespodziankę urodzinową od Kini.
Sama Kinia pokazała ją na swoim blogu, a że moje zdjęcia pewnie byłyby i tak gorsze, więc po krótkim zapytaniu wstawiam tu zdjęcia autorki.

Jak pisałam w poprzednim poście dostałam przeróżne gazetki robótkowe (niektórych tytułów nie widziałam wcześniej),przemiłą karteczkę z życzeniami i niespodziankę - komplecik kuchenny własnoręcznie przez Kinię wykonany.




Powtórzę co napisałam w komentarzach - komplecik jest PRZEŚLICZNY.
Perfekcyjnie, starannie, pięknie wykonany - wiadomo, jak każda rzecz zrobiona przez Kinię.
Nie wyobrażam sobie używania rękawicy na co dzień do garów, chociaż jest odpowiednio gruba i wygodna.
Będzie ozdobą kuchni.
Natomiast fartuszek założę czasami od wielkiego dzwonu (przy okazji uroczystych spotkań) i żeby gościom oczy wyłaziły z zazdrości.

Kiniu - jeszcze raz bardzo dziękuję za tę niespodziankę!!!
Ściskam Cię mocno...

8 komentarzy:

  1. piekny komplet!!! Cudeńko!!!
    I spóźnione wszystkiego najlepszego:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że Ci sie podoba, ale jak nie będzies zuzywać to się obraże ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet rzeczywiście piękny! Az przyciaga oczy. Będzie wielką ozdobą nie tyle kuchni co osoby go używającej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oszałamiająco piękny, jak wspaniale wszystko dobrane!
    Przyjmij ode mnie, choć spóźnione, to z głębi serca życzenia - pogody ducha, siły i wielu przyjemności na co dzień i od święta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, dziękuję jeszcze raz...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach mieć taki komplecik kuchcikowy w domku;)Cudny prezencik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz się pozachwycam - tym razem u Ciebie :-)
    Cudeńko masz! Ja też bym nie używała takich mistrzowskich dzieł! Strach, że się zniszczą i pobrudzą sparaliżowałby mnie skutecznie i zniechęcił do jakichkolwiek poczynań kuchennych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczy juz wylaza i nawet odrobinke takich cudow zazdroszcze, no coz pomarzyc sobie przeciez mozna, wielkie gratulacje dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń