sobota, 21 listopada 2020

"Choinka 2020" - listopad

Myślałam, że już nie uda mi się w tym roku cokolwiek skończyć ze zbioru wielu rozpoczętych robótek, nie mówiąc o całkiem nowych.

Otaczająca mnie rzeczywistość jest coraz gorsza - zamiast chociażby powoli się poprawiać... dopada mnie coraz większy pesymizm i beznadzieja...

tegoroczne wspólne świętowanie rodzinne stoi pod bardzo wielkim znakiem zapytania i jeśli do niego nie dojdzie to chyba nawet nie wyciągnę choinki, ani innych części świątecznej dekoracji mieszkania... na dziś nie mam zupełnie ochoty na świąteczne klimaty.

To dla mnie szczególnie przykre, bo święta Bożego Narodzenia zawsze były dla mnie najważniejsze, a teraz jest pandemia i coraz więcej pustych na zawsze miejsc przy rodzinnym stole ...

A jednak... zmobilizowałam się na tyle, że rozpoczęłam całkiem nowy haft świąteczny i nawet go zrobiłam do końca! Co prawda to mały i bardzo łatwy wzór (bo jednokolorowy), ale to zawsze sukces w obliczu kilkumiesięcznej blokady robótkowej.

Wymiary samego haftu: 21x12,5 cm

Wzór "Calendrier de l`avent 2017" pochodzi z TEGO bloga.

Przeznaczenie? na razie niewiadome...

Choinka2020

2 komentarze:

  1. Śliczny hafcik wykonałaś.
    Ostatnio przeglądając moje zasoby, zastanawiałam się nad jego wyszyciem, ale są jeszcze inne, które też chcę wyhaftować.
    Rzeczywistość jest przytłaczająca, dlatego często uciekam w czytanie audiobooków i robótkowanie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja też często widzę zrealizowane wzory, które mam w planach.
      Niestety, już wiem, że na pewno życia mi nie wystarczy na wszystkie.
      I co z nimi zrobić?
      Po ostatnich doświadczeniach odechciało mi się dawania haftowanych prezentów, pozostanę przy samej przyjemności wyszywania.
      Pozdrawiam :)

      Usuń