sobota, 2 kwietnia 2022

Choinka 2022 - marzec

Minione dni... to, co nadal się dzieje tak blisko nas... to czego nie wiemy i czego się boimy, fatalnie  na mnie wpływa. Miałam nadzieję, że czytanie książek, pisanie bloga a przede wszystkim robótki pomogą mi w przetrwaniu. 

Niestety... nie udaje się oderwać od rzeczywistości.

Książki wydają się być szczególnie infantylne (wybrałam niby lekką lekturę, ale to strata czasu)... do pisania trudno się zabrać, a tempo robótek już nawet nie jest żółwie - trudno mi się skupić, często się mylę.

Dlatego mam skończony tylko jeden hafcik w ramach blogowych zabaw - ten w zabawie Choinka 2022. Drugi nie jest zrobiony nawet w połowie, ale nad nim pracuję więc może w tym miesiącu skończę.


Te świąteczne drzwi docelowe przeznaczone są na klucznik - oczywiście w grudniu.

A do zdjęcia wykorzystałam ramkę, ponieważ klucznik jest pancernie przytwierdzony do ściany i co jakiś czas zmieniam jego dekorację odklejając poprzedni hafcik. Z dopasowaniem wymiarów bywa różnie (wcześniejsze hafty były czasami za krótkie - tak jak ten aktualny na zdjęciu), 


dopiero teraz w pierwszej kolejności wymierzyłam kanwę.

Wymiana jest bezproblemowa - używam podkładki z flizeliny, która bardzo dobrze trzyma się na zwykłym kleju biurowym.

 


 


6 komentarzy:

  1. Kochana...
    Chyba wszyscy odczuwamy obecny stan, który wpływa na samopoczucie.
    Nie musimy trzeba żyć jak zwykle bo na wiele rzeczy nie mamy wpływu.
    Bardzo się cieszę,że mimo wszystko stworzyłaś piękny haft :*
    Jestem zachwycona Twoim pomysłem na jego wykorzystanie. Rewelacja :):*
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy Twoje uznanie - to szczególnie miłe właśnie od Ciebie:)
      Twoje prace niezmiennie mnie zachwycają :)

      Usuń
  2. Podzielam zdanie Xgalaktyki - nie mamy wpływu na to, co się dzieje, ale możemy pomagać na tyle, na ile nas stać.
    Robótki i blogowanie pomagają oderwać myśli lecz nie całkiem.
    Wykonałaś śliczny hafcik i podoba mi się pomysł na jego zastosowanie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za hafcik:)
      Ja idę coraz wolniej w naszym robótkowo-blogowym szeregu, coraz bardziej zostaję w tyle.
      Staram się nie pisać zbyt często - do czego to doszło!, bo tylko wychodzi na to, że głównie narzekam.
      Pozdrawiam :)

      Usuń