sobota, 28 grudnia 2019

Mój haft krzyżykowy 2019

Niewielki jest mój hafciarski dorobek z mijającego roku, dlatego zebrałam wszystkie prace na jednym zdjęciu. Nie rozdzielam na poszczególne zabawy, w których brałam udział, bo to udział nieregularny i niesystematyczny. 
 
 
Ten post nie jest jeszcze moim powrotem do prawdziwego blogowania... to tylko krótka notka. 
Co będzie w przyszłym roku to się dopiero okaże... niczego nie planuję, ale mam nadzieję na dużą aktywność robótkową w domowym zaciszu. 

4 komentarze:

  1. Niewielki dorobek, ale średnio wychodzi 1 i 1/4 hafciku na miesiąc, więc jest nieźle.
    Śliczne są Twoje hafciki i nie bądź dla siebie tak sroga w ocenie. :)
    Dziękuję za udział w zabawie i mam nadzieję, że dołączysz do nowej, zmienionej nieco zabawy.
    Życzę wszystkiego dobrego, począwszy od zdrowia a skończywszy na humorze. :)
    Dorzucam sporo Ciepłego i Puchatego. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku - Bardzo dziękuję za Ciepłe i Puchate, za pochwałę moich hafcików i życzenia :)
      Taki komentarz jest szczególnie miły.
      Ja również mam nadzieję, że uda mi się dołączyć do nowej zabawy.
      Czekam na początek nowego roku... niech ten niedobry 2019 wreszcie przeminie i odejdzie w niepamięć.

      I ja pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Nie ma co się licytować czy dorobek roku wielki czy mniejszy. Najważniejsze ,że Ci się chce, bo nie każdemu niestety, niektórzy marnuja naturalne talenty. Głowa do góry, bo Twoje prace są urocze, wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń