piątek, 25 stycznia 2019

Lawendowe pole w środku zimy

Najbardziej lubię robótki nie wiążące się z terminami, planami, czy określonym tematem... robótki na luzie dla samej przyjemności wyszywania. Taki jest właśnie ten mały haft, którym zaczynam 2019 rok.


Wzór jest przeznaczony do ramki w specjalnym kształcie (jabłko), ale ja nie korzystałam z gotowego zestawu materiałów, tylko z samej gazetki ("Kram z robótkami" 5-6/2009). To seria "Cztery pory roku" w małych rozmiarach - wszystkie obrazki mieszczą się w wymiarach 34x40 krzyżyków.


Dlatego świetnie nadają się do zabawy Smalls SAL 2019,  która jest kontynuacją ubiegłorocznej edycji (brałam w niej udział). Nie pisałam o tej zabawie w poprzednim poście o planach, ponieważ nie wiedziałam czy będzie dalszy ciąg. 


Przy okazji jeszcze krótko o samym blogu. Osoby zaglądające tu wcześniej na pewno zauważą zmianę tytułu bloga. Tytuł i adres bloga jest teraz taki sam, a w opisie umieściłam wcześniej używane tytuły blogowe.

10 komentarzy:

  1. Tytuł bardzo trafiony :)
    Ślicznie wyszedł hafcik i w takich wyrazistych kolorach.
    Obrazek pamiętam, zastanawiałam się nad tymi porami roku, ale wyszyłam inne.
    Podobny obrazek mam w planie wyszyć, ale czy mi się uda, to się okaże.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja mam zamiar wyszyć wszystkie obrazki, to takie łatwe maleństwa.
      Ale chyba zagospodaruję boki, bo nie mam takich ramek, więc wolę w miarę proste brzegi.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. This little scene is VERY beautiful! How much detail in such a small stitch! Thank you for joining the SAL!

    OdpowiedzUsuń
  3. Visiting from the Smalls SAL.
    Such a pretty piece! So much detail in something so small.
    It’s lovely!
    Barbara x

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so pretty , lovely little design.

    OdpowiedzUsuń