czwartek, 28 lutego 2019

Luty..., więc jak zawsze czasu mniej

Dotychczas nie łączyłam kilku zabaw jedną pracą w jednym wpisie, ale  ten najkrótszy miesiąc w roku tak właśnie się u mnie kończy. Nie udało się skończyć zaplanowanych zabawowych hafcików, więc zdecydowałam się na 3w1. Zdjęcie musiałam zrobić dziś wieczorem  przy sztucznym świetle, więc kolory są mocno przekłamane. Konkretnie to co jest białe - bombki i kartka, tu na zdjęciu są żółte. Mam nadzieję na słoneczne jutro i lepsze zdjęcia, które dodam do posta. Ale żeby dzisiaj zmieścić się w "żabce" musi być takie.

Jak pisałam w styczniowej odsłonie zabawy "Hafty i przysłowia 2 seria" - "przy interpretacji każdego przysłowia szukam głębszego sensu... uważam, że wzór do haftu z poszczególnymi przedmiotami lub osobami występującymi w treści zdania jest zbytnim uproszczeniem... szukam rozwiązania sytuacyjnego".
Niestety... chociaż szukałam długo nie znalazłam właściwego pomysłu na interpretację przysłów na luty:
1. Chleb pracą nabyty, bywa smaczny i syty.
2. Dom bez książek, jest jak dom bez okien. 
W efekcie...zrobiłam taką zakładkę do książki 

 
Zakładkę zgłaszam do zabaw:
To moje jedyne osiągnięcie w tym miesiącu... w dalszym ciągu bardzo mi trudno pokonać hafciarską niemoc, która mnie pokonała jeszcze w ubiegłym roku,... więc to i tak wielki sukces, że w ogóle coś mi się udało skończyć. Kolejne miesiące i mój udział w zabawach to jedna wielka niewiadoma... chociaż bardzo się staram.

Edycja 
Pokazało się słońce (ale jeszcze do pary z lekkim mrozem), więc spróbowałam z nowym zdjęciem. Więcej nie dało się wycisnąć



4 komentarze:

  1. Bardzo zmyślnie połączyłaś trzy zabawy :)
    Zakładka dp przysłowia pasuje, bo przecież jak jest dom z książkami, to i różne zakładki potrzebne są.
    Poczekam na zapowiedzianą fotkę zrobioną przy świetle dziennym i dopiero wtedy do dołączę ją wraz z linkiem do mojej notki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku :)
      To prawda, moje myślenie szło w tym kierunku. Dodatkowo wskoczyły na zakładkę bombki, bo czas zimowy sprzyja czytaniu bardziej niż letni, gdy ogród zabiera nam wszystkie chwile. A książki przecież to klasyczny prezent pod choinkę.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Oj, ja coś wiem jak cieżko się czerwienie fotografuje.Bardzo fajna zakładka :) U mnie luty tez był kiepski, albo raczej ja mam kiepską formę, do niczego ..Mam nadzieję,że w Marcu się nam obu poprawi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mięto :)
      Miejmy nadzieję, że się nam poprawi, ale też musimy same o to zawalczyć.
      Życzę Ci jak najszybszego zgubienia kiepskiej formy :)

      Usuń