poniedziałek, 4 stycznia 2021

Bez planów

Przełom roku to zawsze czas podsumowań i planów.

Ja już dawno zrezygnowałam z planowania swojego życia (niezależnie od dziedziny), a ostatnie miesiące najlepiej pokazały co się dzieje z planami, gdy wkroczy do naszego życia czynnik niezależny. Tym razem to wirus i pandemia.

Na robótkowych blogach również podsumowania i planowanie - w niektórych przypadkach to imponujące ilości powstałych prac, bardziej przypominające hurtową produkcję niż swobodne hobby. 

W takim porównaniu mój wyjątkowo skromniutki dorobek roku 2020 wypada blado.

Zamieściłam już zbiorową fotkę w zabawie Choinka 2020, ale w zabawie Rękodzieło i przysłowia u Splocika mam jeszcze szansę na nadrobienie braków, dlatego zrobiłam zestawienie całoroczne z wszystkich powstałych prac.

Ten nowy rok jest dla mnie wielką niewiadomą... nie wiem, co chcę robić... nie wiem, czy sięgnę po jakieś inne techniki... czas pokaże.


2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że ten nowy rok będzie dla Ciebie wspaniały i dobry
    pod każdym względem, czego Ci z całego serca życzę!
    Dziękuję za udział w choinkowej zabawie i wszystkie piękne prace,
    które stworzyłaś.
    Mam nadzieję,że spotkamy się w kolejnej edycji :)
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń