poniedziałek, 19 grudnia 2011

Moje karteczki wreszcie wędrują

W ramach SAL-a "Pod choinkę" zrobiłam kilka kartek (a chciałabym więcej).

Karteczki skończone, już każda w swojej ramce, życzenia wypisane... wysłane.
Mam nadzieję, że dotrą na miejsca przed świętami.
Zdjęcia już tradycyjnie takie sobie, biorąc pod uwagę aktualną pogodę za oknem.







A ja jeszcze nie kończę swojego udziału w tej zabawie.
Do świąt pozostało kilka dni i mam nadzieję ukończyć drobne prezenty.
A co się nie uda, tego nie pokażę.

Karteczki już wędrują pod wskazane adresy, a ja przy tej okazji musiałam dokonać smutnego postanowienia.
Ostatni raz chyba pisałam życzenia ręcznie.
Tak zawsze robiłam, bo to dla mnie najbardziej osobista forma składania życzeń.
Niestety, w tym roku miałam bardzo duże trudności, pismo mi się rozjeżdżało, litery wyszły nieładne.
To niestety skutki choroby i dawnego kontaktu bezpośredniego z prądem (właśnie prawą ręką).

11 komentarzy:

  1. Karteczki piękne, osoby, które je otrzymają są prawdziwymi szczęściarzami:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki. Urzekły mnie gwiazdeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, a mogę poprosić o wzorki?? Mój mail;25beata@interia.pl
    Bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne...bylabyn szczesliwa osoba,gdybym taka otrzymala...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są piękne, ale ta ostatnia jest wręcz urocza. :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :)- mnie samej bardzo się podobają. Jedyny minus to, że nie zdążyłam zrobić więcej.
    Jak to zrobić, żeby się ze wszystkim wyrobić? - może ktoś zna przepis?

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci wytchnienia, spokoju, nadziei, szczęścia i ciepła rodzinnego jakie niesie ze sobą czas Bożego Narodzenia .
    Jasmin

    OdpowiedzUsuń
  8. Już chwaliłam ale jeszcze raz nie zaszkodzi , śliczne i takie delikatne wzorki ,, i takie właśnie mi sie podobają /./.

    WESOŁYCH ŚWIĄT I DUŻO MIŁYCH CHWIL SPĘDZONYCH Z BLISKIMI ././

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt! Oby były spędzone w gronie rodzinnym wypełnione radością i miłością ;o*

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja ogromnie dziękuję za dzwoneczkową karteczkę, która do mnie trafiła :O) Jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń