środa, 30 grudnia 2020

Moja Choinka 2020

Mój udział w zabawie Choinka 2020 był skromny - pandemia skutecznie odebrała mi chęć do jakiejkolwiek zabawy.

Z tego powodu zrezygnowałam z wszelkich blogowych podsumowań w tradycyjnej słownej formie, bo byłoby to kolejne narzekanie w czarnych barwach. Ograniczę się do podsumowań fotograficznych.

Zrobiłam sześć prac, ale dwie z nich to prawie identyczne obrazki według tego samego wzoru ze żłóbkiem, więc do zestawienia wstawiłam tylko jeden.

Nie zagospodarowałam (jak to się mówi) zrobionych prac - oprócz wspomnianych dwóch, które znalazły się w ramkach... nie miałam zupełnie ani pomysłów ani ochoty...  poczekają do następnych świąt.

Dziękuję Kasi za wspaniałą organizację zabawy i mam nadzieję, że przyszły rok będzie o wiele lepszy i bogatszy w moje robótki.

8 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona tą filiżanką. Jest cudownie zimowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, Nowy Rok będzie lepszy! Wszystkiego dobrego, samych radosnych chwil! Tina:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również życzę wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
  3. Ta filiżanka 😍😍😍 istne cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace śliczne są. :)
    Filiżanka od dawna u mnie czeka na swój czas i może się doczeka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń