środa, 13 stycznia 2021

W nowym roku jeszcze w klimacie minionych świąt


Kilka dni temu i u nas wreszcie spadł tak długo oczekiwany śnieg!

Wczorajsze popołudnie było idealną ilustracją do wigilijnego obrazka...

padał drobny śnieg... ledwie widoczny za oknem... a w oknach domów  i w ogrodach zapalone kolorowe światełka.

W tym roku nie ubrałam choinki - nie zabrakło jednak innych świątecznych elementów dekoracji domu.

Jeszcze ich nie schowałam  i również dzięki temu mogłam z robótkami pozostać w klimacie świąt.

Biorąc pod uwagę coraz bardziej ślimacze tempo mojego wyszywania wiem, że niewiele uda mi się zrobić w ciągu jednego miesiąca. Dlatego na razie wybieram małe formy. Jak mi się coś zmieni może wtedy wydajność wzrośnie.

Haft jest niewielki, taki typowo "kartkowy".

Wymiary samego haftu: 5x7 cm.

Wymiary w ramce: 16,5x12,5 cm.

Kanwa w kolorze ercu, co lepiej widać na pierwszym zdjęciu (tym w ramce).

A wybrałam ten wzór specjalnie do ramki, którą dostałam w prezencie.

Ramka jest lekko kiczowata, ale mnie się właśnie podoba taki konserwatyzm - szczególnie do wzorów zimowo-świątecznych. Lubię złote elementy, ale nie używam ich bez zastanowienia. 

I w ten sposób mam już pierwszą robótkę 2021 zakończoną.

To także pierwszy mój udział w kolejnej edycji zabawy u Kasi - Choinka 2021. Cieszę się, że zabawa trwa i cieszę się, że biorę w  niej udział od początku (chociaż nie w każdym miesiącu coś zrobiłam. 

W tych okropnych czasach pandemii bardzo potrzebujemy takich relacji z ludźmi - właśnie w formie zabawy


4 komentarze:

  1. Moim skromnym zdaniem haft idealnie pasuje do tej ramki, wygląda jakby to był zestaw. Piękna praca!😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      10 lat mi zajęło dojście do wniosku, że lepiej zacząć od dobrania ramki - przed rozpoczęciem haftu, niż później męczyć się z dopasowaniem odpowiedniej (gdy na przykład kanwa jest za krótka).

      Usuń
  2. Wspaniały hafcik!
    Mnie również podoba mi się dobranie ramki do haftu.
    Stworzył się dzięki temu naprawdę wyjątkowy klimat :)
    Bardzo się cieszę Kochana, że postanowiłaś nadal bawić się w choince:)
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jestem bardzo zadowolona z końcowego efektu.
      W zabawie pozostaję, ale trudno dziś przewidzieć jak bardzo będę aktywna.
      Czas pokaże :) -

      Usuń