wtorek, 30 czerwca 2020

Gdzie ta keja?... czyli czerwcowe rzuty



Jak to jest możliwe, że mając w najbliższej rodzinie dwóch starych żeglarzy - wiekiem i stażem, do tej pory nie zrobiłam dla nich żadnego morskiego obrazka? ... nie wiem.

Na co dzień, siedząc na lądzie, mój mąż i jego brat swoje pragnienia żeglowania wyrażają w piosenkach, które śpiewają z akompaniamentem gitar i których słuchają w wykonaniach bardziej profesjonalnych. Szanty towarzyszą nam od lat, ale prawdę mówiąc czasami mam dość jednostajnego zawodzenia mającego zachęcić do ciągnięcia lin, albo tekstów, w których oczywiście dominują "męskie marzenia", czyli "jakie czekają nas atrakcje, gdy zawiniemy do portu". Wtedy  odcinam się zamkniętymi drzwiami. Kilka piosenek jednak lubię słuchać, a nawet włączać się ze swoim fałszywym śpiewaniem (natura głosu nie dała). Najbardziej lubię najpopularniejszą polską klasykę w wykonaniu autora Jerzego Porębskiego



Nic więc dziwnego, że gdy w zabawie "Kości zostały rzucone" wylosowałam na czerwiec: pionowo 6, a poziomo 2 i otrzymałam wynik "Motyw męski", tematyka pracy mogła być tylko jedna.


Dane techniczne:
- wymiary haftu: 12,5 x 8,5 cm
- kanwa 16 w kolorze ecru

Pokazuję sam haft, bez oprawy, ponieważ wybierze ją obdarowany (jak już prezent otrzyma, czyli pod koniec lipca)





6 komentarzy:

  1. Super haft i piękny prezent dla żeglarza. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam nadzieję, że się spodoba - to niespodzianka, więc dopiero się okaże.

      Usuń
  2. Kochana u mnie w domu również są zapaleni żeglarze, niedawno właśnie
    wrócili z wyprawy na Mazury :)
    Jestem pewna, że taki boski haft, będzie cudownym prezentem dla miłośnika żagli.
    ps. Piosenka u mnie leci bardzo często ;)
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że w końcu udało się stworzyć coś dla Twoich własnych żeglarzy :) W dodatku fajnie wpisuje się w klimat wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Teraz takie wakacje to dla mnie tylko marzenie na przyszłość.

      Usuń