piątek, 14 lutego 2020

Walentynki robótkowe

Raczej nie obchodzę tego święta, ale też na siłę nie będę udawać, że go nie ma.
Temat walentynkowy jest bardzo popularny w różnych technikach robótkowych - można powiedzieć, że tych wzorów są miliony. I może to wcale nie będzie przesada? 
Obok konkretnych wzorów "miłosnych i serduszkowych", osobną grupę stanowią obrazki ilustrujące miłość do robótek ręcznych.
Z wielu obrazków w internecie wybrałam ten - w prosty sposób łączy jedno i drugie

(znalezione na Pinterest)

4 komentarze:

  1. My także nie obchodzimy tego święta, chyba że wypicie kawy i zjedzenie torcika z serduszkiem, to świętowanie. :)))
    Wyszukałaś wspaniały obrazek, który jest super przedstawieniem miłości do robótek, szczególnie na drutach.
    Spokojnie wyszywaj, a gdy skończysz i dasz znać, to dołączę Twoja pracę do mojego wpisu o lutowym zadaniu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zbyt dużo własnej słodyczy :))), więc świętowanie mogę zaakcentować smakołykami wytrawnymi (ewentualnie afrodyzjaki się kłaniają) podane w miseczkach w kształcie serca.
      Do końca miesiąca jeszcze trochę czasu zostało, więc mam nadzieję skończyć robótkę.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Najważniejsze jest to, co mamy w sercu :)
    Mimo wszystko miłość , również ta robótkowa jest naprawdę piękna:)
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń