niedziela, 30 grudnia 2018

Niedziela z fotografią (22) i zakończenie zabawy

Chcę pokazać...





To już ostatnia odsłona w zabawie i ostatni wspólny temat.
W postach-galeriach ograniczałam tekst do minimum,
miejsce było przeznaczone na zdjęcia.
Ten wpis jednak jest inny, bo zamykający zabawę.

Bardzo dziękuję uczestniczkom, 
które przyjęły moje Zaproszenie do tej fotograficznej  zabawy
Splocik, Czarna Dama, A-lenka, Dobromiła - to dzięki Wam zabawa się odbyła.

Szczególnie serdecznie dziękuję Splocikowi,
osobie która bardzo aktywnie i twórczo podeszła do moich propozycji,
biorąc udział w zabawie od początku do końca we wszystkich tematach.

Nie przeprowadzam szczegółowych analiz, wyliczeń, porównań itp...
nie o to chodziło - zabawa miała być tylko i wyłączenie przyjemnością
i wydaje się, że właśnie taka była.

Nie ukrywam, że jednak trochę mi smutno z powodu tak małego zainteresowania zabawą.
Mimo wielokrotnych zaproszeń - z mojej strony,
ale także od Splocika i Czarnej Damy, które w swoich postach zachęcały do udziału,
nie dołączyło więcej osób.
Szkoda, że tak się stało... szczególnie, że nie wiem dlaczego.
Na wielu robótkowych blogach widzę stale piękne zdjęcia,
a jednak w praktyce okazało się, 
że taka forma zabawy fotograficznej nie okazała się interesująca.
Oczywiście mogłabym teraz nie wspominać w ogóle o tym, ale przecież życie (również wirtualne)
to nie tylko same miłe i słodkie chwile. 
Zaliczyłam kolejne doświadczenie blogowe - 
to co dla mnie jest ciekawe nie zawsze okazuje się atrakcyjne dla innych.

I to by było na tyle (jak mawiał profesor mniemanologii stosowanej).

Serdecznie pozdrawiam znajome i nieznajome czytelniczki tego bloga :)

4 komentarze:

  1. Cieszę się że mogłam pobawić się razem z Tobą Elu, w grudniu niestety już miałam za dużo na głowie na to, ale wczesniej bardzo fajnie mi sie myślało i wyszukiwało zdjęcia :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia i Tobie Lidziu życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  2. Przyjemnie bawiło się z Tobą, z uczestniczkami zabawy i z fotografią.
    Początkowo myślałam, że bawienie się fotografią będzie miało inny charakter, ale ponieważ przybrało inny, taki, jaki nadały uczestniczki, więc podjęłam ten kierunek.
    Wspaniale było oglądać różne spojrzenia na dany temat i szkoda, że tak mało chętnych było do bawienia się zdjęciami.
    Może forma wydała się trudna i dlatego niewiele osób zgłosiło chęć zabawy.
    Uważam jednak, że właśnie nadanie pewnej trudności powinno mobilizować do ruszenia szarych komórek.:)
    Samych dobroci w nadchodzącym 2019 Roku.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że zabawa poszła w nieco innym kierunku niż to planowałam, ale tak też mogła przebiegać.
      Bardzo dziękuję za życzenia i dla Ciebie też wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

      Usuń