środa, 19 grudnia 2018

Na okrągło

Wybrałam taki temat tak blisko Świąt Bożego Narodzenia wcale nie dlatego, żeby coś sugerować - na przykład bombki :) Nie... to akurat kompletny przypadek, gdy przygotowywałam cała listę dużo wcześniej, ale jeszcze bez kalendarza pod ręką.

Okrągłych kształtów jest mnóstwo w naszym otoczeniu, ale ja wybrałam do zdjęcia obiekt, który nie do końca jest idealnie okrągły, ale sam działa "na okrągło". Oczywiście wtedy, gdy ma zapewnioną wodę, bo to jest... fontanna. A dokładniej jedna z kilku "Kul" w Pasażu Schillera w Łodzi.

W momencie robienia zdjęć fontanna nie działała, ale za to z nieba lunęło dość mocno i nie uniknęłam zachlapania obiektywu (co zresztą dało przypadkowy, również okrągły, efekt)




4 komentarze:

  1. Ale macie tam dziwną tę fontannę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej fontanny nie widziałam, a może ona należy do tych młodszych. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama fontanna powstała w 1994 roku, a w 2017 kule (dokładnie 2 kule i 2 półkule) dostały "twarze" od artystów street art.
      Więcej szczegółów można znaleźć na tym blogu:
      https://proszewycieczki.wordpress.com/2018/04/25/lodz-glowy-w-fontannie/
      Pozdrawiam :)

      Usuń