poniedziałek, 12 listopada 2018

Fotograficzny alfabet - litera Ż czyli koniec


To już ostatnia odsłona zabawy, która dostarczyła mi wiele miłych chwil i była przyjemną odskocznią od codziennych problemów. Tym razem również nic nie kombinowałam, wysłałam zdjęcia wybrane jako pierwsze. Moje wyniki jak zwykle, czyli gdzieś po środku - tym razem przez żurek i brak bonusów za trafienia wyrazów u organizatorki zabawy.

 1. Jedzenie - Żurek


 2. Flora i fauna - Żubr


3. W domu - Żyłka
w postaci mojej starej siatki na zakupy (ma pewnie ze 40 lat),  
która teraz nagle się znalazła


4. Na ulicy - Żagiel



Przy tej okazji nie mogę sobie odmówić przyjemności wstawienia zdjęcia jeszcze jednego załoganta - rodzinnego piesa, który uwielbia żeglować i wystarczy mu do tego najmniejszy nawet kawałek jachtu


1 komentarz: