środa, 10 sierpnia 2016

O co chodzi z tymi piórkowymi?

Ja to mam refleks! ... lepiej nie mówić...
W trakcie przeglądania blogów i tematów na Ravelry  trafiałam ostatnio na wpisy typu "mój pierwszy piórkowy", ale jakoś nie przyglądałam się zbytnio tym drutowym tworom. Fakt, że byłam naprawdę zestresowana , więc w ogóle nie za bardzo docierała do mnie treść czytanych tekstów. Tak mi coś mignęło w umyśle, że pewnie chodzi o jakiś modny ścieg, albo wzór sweterka.

Jednak dzisiaj trochę mi się odblokowało i zaczęłam myśleć nad tym, co widzę.
Tak jak się w końcu domyśliłam  - chodzi o wagę sweterka, ewentualnie szala.
Dzięki wyszukiwarce trafiłam na kilka "piórkowych" wpisów, a przede wszystkim do źródła, czyli do bloga współorganizatorki akcji "Cała Polska dzierga piórkowe sweterki"


Oczywiście nabrałam wielkich chęci - też chcę  dołączyć i zrobić taki sweterek. Chyba jednak to będzie sweterek dla mnie, bo moja córka jeszcze nie jest na etapie moherowym i otrząsa się na samo hasło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz